top of page
nurit.png

נימוסים ואירוח בסביבה בין תרבותית

בעולם העסקי נהוג לקיים פגישות או עסקאות תוך כדי ארוחה, כאשר ישנה חשיבות גבוהה לאופן האכילה, כמות האכילה וההתנהגות ליד השולחן.


מעידות וטעויות עשויות לגרום לאי-חתימת חוזה/עסקה או התקדמות למשא ומתן. הנוהגים והנימוסים השולחניים מעידים עליכם ועל מעמדכם והאופן שבו אתם בוחרים להציג את עצמכם בפני בן השיח שלכם.


למי מתאים השירות?

 

  • לגברים ונשים המעוניינים לארח ולהתארח בארוחות פורמאליות למטרות חברתיות או עסקיות.

  • לגברים ונשים הנמצאים או מתעתדים לצאת לשליחות בחו"ל.

 

מה כולל השירות?

 

  • כללי עריכת השולחן

  • סדר הגשת המנות

  • סדר הושבת הסועדים

  • דרך התנהלות הארוחה

  • פרטוקול המתנות

 

כמה צריך לאכול בארוחה עסקית? מהו קצב האכילה? כיצד מצטרפים לשולחן ומתי ניתן להתחיל לאכול?
עם איזה מזלג אוכלים? היכן שמים את המפית ומה תעשו במידה ותמצאו זבוב בסלט או שערה במנה העיקרית?


לכל גינון או נוהג יש משמעות משלו ושליטה בגינונים אלה היא כאמור בגדר מוכרח במידה ואנו מעוניינים להעביר את המסר הנכון, לסגור את העסקה החשובה ולהפוך את האירוע להצלחה.
אחת המטרות החשובות של ארוחה היא הידוק קשרים, חברתיים או עסקיים.
גינוני הנהג נועדו ליצור אוירה טובה יותר נעימה מאופקת ומעניקה כבוד והם מבוססים על ההגיון וההתחשבות באחר.

 

בהרצאות, סדנאות ומפגשים לאנשי עסקים בארץ ובעולם בנושא נימוסים ותרבות האירוח אנו מקפידים להעביר את הכללים הבסיסיים למארחים ומתארחים, תוך כדי הדגמות מוחשיות.
ההרצאות, הסדנאות והמפגשים כוללים מפגש מרוכז אחד או מספר מפגשים, ליחידים ולקבוצות.

 

ניסיוני הרב בעבודה מול אנשים, בסיטואציות ותפקידים שונים מאפשר לי להגיש לכם תוכנית כוללת של ייעוץ אישי, שתכין אתכם למטרה ברוגע ובביטחון גמור.

 

שלכם,

נורית

bottom of page